missperky

Direktlänk till inlägg 14 november 2013

Klockrent uta helvete

Av Ida Persson - 14 november 2013 13:26

Den underbara gosiga helvetesveckan är kommen och jag har den värsta jävla pms man kan tänka sig. Jag hatar allt. Usch vad hemsk man blir. Det råder bara ingen bot på mig helt enkelt. Kedja fast mig i ett litet utrymme är nog det bästa för allmänheten. Slog tån och ville evigt dö. Tänkte att får jag ingen choklad nu så går hela världen under. Åkte på maxi. Icamaxi- min nya vän.

 

    

 
 
Ingen bild

Linn

17 december 2013 11:23

Alltså så bra. SÅ bra. (Ja, jag plöjer alla dina inlägg nu) SLUTA ALDRIG SKRIVA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Persson - 9 juni 2014 05:33

Den som säger att det finns en viss charm med att kliva upp innan kl 05.00 vet inte vad hen pratar om. Det hör ju jag det. Min fågelholkstomma blick kan intyga detta. Kanske har jag åldrats 7 år under denna natt. Men va så säker på: att min packning ...

Av Ida Persson - 6 juni 2014 18:19


Jeansshorts och kepsen bakofram, en Mariestad i handen och Bruce Springsteen i högtalaren. Det känns igen. Det är den vanliga flyttrutinen. Jag tittar ut på ett litet hav av flyttkartonger, hur man än gör så blir det kaos! Det är ingen mening att kän...

Av Ida Persson - 4 juni 2014 20:44


Gränslös optimism är väl inget jag är berikad på direkt. Känns lite meningslöst ibland att vara överdrivet positiv. Eller överdrivet glad på morgonen. Jag blir som lite provocerad. Men nu när åren gått är det jag som är sådär överdrivet glad och går ...

Av Ida Persson - 25 maj 2014 11:08


På gården finns en bra parkering. Alla har varsinn plats och står fint på rad. Vi har nr2, den är precis under det fina stora trädet. Sambo-diskussionen börjar.    Jag:Men guuuud, det är så pinsamt, måste du ställa bilen så här långt bak.  Samb...

Av Ida Persson - 21 maj 2014 08:27

En grön sörja som smakar gudomligt. Tusen papper att gå igenom.  Tusen frågor att förbereda. Högljudda ungdomar.  Ett susande tåg.    Ett soligt Jönköping. Ett underbart personalmöte. Dragspelsmusik på stan. Stekande sol. Klibbiga...

Ovido - Quiz & Flashcards