missperky

Alla inlägg under mars 2014

Av Ida Persson - 11 mars 2014 17:34

Be hen dra åt helvete om det känns bättre, såklart bara om det är förtjänt. Du kan också se din valmöjlighet att deppa istället för att ta tag i saken -om det nu är att be hen dra åt helvete. Gå då istället ner till Hemmakväll och sätt dig direkt på vågen, -tröstät, betala. Kliv av vågen och gå hem. 

 


 

Av Ida Persson - 6 mars 2014 18:40

Jag har ännu inte lagt hitler på hyllan. Därför följs en minut inne på Kappahl av ren chock. Som vanligt bär jag runt på ett ton med kläder, går in i folk, och tappar galjar på väg till provhytten som man fasiken aldrig hittar. På vägen till ingenting, runt hörnet, ja just ja, där ligger den. Helt svettig, allt provat, allt skit, stapplar ut, puh. Ska precis hänga tillbaka allt när jag ser något i ögonvrån som verkligen vill ha min uppmärksamhet. Den sura kvinnan står där och ska agera smakråd till sin väninna som herregud har problem. Kvinnan med problem provar kläder öppet i sin provhytt och den sura kvinnan muttrar och slänger kommentarer. Det är den sura kvinnan som har min fulla uppmärksamhet. Min otroligt fulla uppmärksamhet. Jag kan inte sluta stirra. På hennes överläpp sitter det en prydlig liten mustasch. Jag vill innerligt hoppas att det är ett dåligt skämt men det är det ju inte. På fullaste allvar har hon den lilla prydliga mustaschen. För det första tycker jag synd om henne för att hon överhuvudtaget har en mustasch såklart, och för det andra för att hon antagligen inte förstår hur det ser ut. Tusen tankar går genom mitt huvud. Dom har sett att jag står och stirrar och jag blir lite generad. Så jag klappar mig hårt på låret och fnissar lite. Jag klämmer ur mig "det där var snyggt det!" och nickar mot kvinnan med problem samtidigt som jag rusar ut. Så kan det vara. Helt enkelt. 

 

Av Ida Persson - 4 mars 2014 21:01

Jag har sagt det förut, och säger det igen. Tisdagar är helt enkelt fruktansvärda. Min energi är som flygplanen över bermudatriangeln. Den bara mystiskt försvinner, sen rasar helvetet lös. SÅ har hela dagen varit. Tråkiga besked, hemska tankar, försök som misslyckas och flera blåmärken. Tror sambon haft en snarlik dag blicken att döma när han kom hem, så alla regler och principer flög, sen flög lillvolvon ner på stan in på Orient Palace. Det är den bästa thaimaten så lång ögat når i Skövde. Efter det bajsar vi solsken. Det känns alltså lite bättre nu. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards