missperky

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Ida Persson - 4 juni 2014 20:44

Gränslös optimism är väl inget jag är berikad på direkt. Känns lite meningslöst ibland att vara överdrivet positiv. Eller överdrivet glad på morgonen. Jag blir som lite provocerad. Men nu när åren gått är det jag som är sådär överdrivet glad och går runt och stör folk hela tiden. Men det har hänt så mycket bra nu bara för att jag gett mig fan på det. Så gränslös jävlaranamma är jag berikad med. Imorgon är det min SISTA dag på jobbet, mot nya äventyr! Det känns otroligt bra, precis lagom till frustration. Perfekt alltså. Om jag är redo för allt det nya vet jag inte, men nu kommer det bara. Lådor har börjat packats och huvudet snurrar. Precis som det ska va! 


 

Roger ut. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards