missperky

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Ida Persson - 29 april 2014 21:49

Jag vet inte varför jag tar åt mig när folk snackar skit. Det är så meningslöst att slösa sin energi på det, särskilt när allt är taget ur luften. SÅ jag har en skitdag där allt gick i botten då jag av misstag hörde en hop med ord bakom en dörr. Med ryggen mot dörren blåste jag ut all energi i världen. 

Jag har då den bäste sambon som antagligen chansade 50/50 på pms eller så, och snickrade ihop en myskväll med sushi. Vilket gjorde allt så mycket bättre. Vi nallade till och med av valborgsvinet, så nu ser vi allt mycket klarare också. 

Pricken över i:et kom när jag fick se en blek Johan Glans i små röda speedos i kvällens avsnitt av jättebästisar. Nu kvittrar fåglarna också...herregud.

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards