missperky

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Ida Persson - 5 maj 2014 10:02

Veckan blev kaotiskt och stressig, men väldigt rolig. Haft tusen saker att hinna med, men det mesta som jag behöver göra sitter i huvudet, har stora beslut att fatta på kort tid nu och det är spännande men mesta dels är det jobbigt. Det har för min del betytt ett X antal koppar kaffe. Kanske var det därför jag drömde i natt att jag köpte kaffe på pressbyrån som var till färgen ljusare än en snabbdoppad kopp te, och vaknade i panik. Men efter denna vecka med bland annat- magnus uggla, extrem panikshopping, valborg, middagar, oanmält främmande, pyssel i lägenheten, roadtrip, jobb och mer jobb, extremt lite sömn och mycket onyttig mat, så kunde jag i lugn och ro sippra på en java i stark morgonsol, och lägga koffeinet på lager tills nästa gång jag behöver det.

Jag är omgiven av personer i min vardag som inte dricker kaffe, och det gör mig lite nervös. Dom vet inte hur nödvändigt det är för en gammal själ som mig. Det visste inte gubben på pressbyrån i natt heller. 

 

           





Ovido - Quiz & Flashcards